Alexandra Törnqvist

Vill du inte höra mina åsikter, Vänligen ge fan i att läsa!

Nytt år och nya möjligheter..?

Kategori: Allmänt

2014.. Tiden bara rusar iväg.. Tyckte att det va 2000 alldeles nyss.. Tiden går galet fort och jag fyller 26(!!!!!!) i år! 26 år!! Fy fan, jag börjar bli gammal..
 
Året som va har varit både bra och dåligt.. Lite kaotiskt emellanåt men samtidigt bra! Jag & F har flyttat till ett underbart litet hus i Pershagen. Kan inte önska mig ett bättre boende.. Utsikten är to die for..
Här får ni se själva...
 
Huset
Utsikt med soluppgång..
Underbart!
 
Egen strand och bastu!
 
Hyresvärdens båt hon bor på!
 
45 kvadratmeter altan!
 
Julmys i stugan!
 
Som ni ser..! En bild säger mer än 1000 ord och jag längtar nå jävligt till sommaren! Stor altan, en liten gräsplätt på andra sidan huset som vi ska sätta upp en paveljong på och göra mysigt! Jag vill ha sommar nu!!!!!! Skönt att slippa allt liv i stan med sirener, bilar som tutar och folk som gapar och skriker! Nu har vi våran egen lilla idyll med massa skog runt omkring och en utsikt som gör en glad varje gång man tittar ut genom fönstret! Vi trivs som fisken i vattnet!!! Ska bli underbart att kunna sätta sig ute och äta frukost på sommaren med fåglar som kvittar och vågor som slår mot stranden! Och på kvällarna kunna slappa i paveljongen med massa ljus, trevligt sällskap och musik.. Låt denna vinter/vår gå fort!
 
Peace.
Kommentera inlägget här: