Alexandra Törnqvist

Vill du inte höra mina åsikter, Vänligen ge fan i att läsa!

Lääänge sen man skrev nåt här.

Kategori: Allmänt

Har helt totalt glömt bort bloggen men idag så.. Kom jag på att den fanns och varför inte skriva ett inlägg då..?!
 
Nästan 1 år har gått sen sista inlägget. Det har hunnit varit sommar med semester, en sugig kall höst och även jul och nyår.
 
Jag har helt gått in i tatueringstankar igen. Jag vill tatuera mig.. och det är NU! Har massa ideer på vad jag vill göra men tyvärr finns det inte riktgit ekonomi för det just nu. Julen har sugit varenda litet öre ur plånboken och nu väntar man snällt på januarilönen. Mina liljor är klara på revbenen och nu har jag minst 3 tatueringar till jag vill göra. En text på benet, en tatuering under brösten och en på handen. Har också kommit på att Instagram kan vara den bästa sidan ever att hitta tatueringsinspiration på. Jag sitter som besatt nästan varenda ledig minut och kollar på bilder och drömmer mig bort.. Om man bara kunde vinna lite på triss kanske.. :p
 
 
  
 
Peace.
 
Kommentera inlägget här: