Alexandra Törnqvist

Vill du inte höra mina åsikter, Vänligen ge fan i att läsa!

Fredagsmys!

Kategori: Allmänt

Fredag och jag har varit ledig hela dagen! Looooovely! Var visserligen uppe kl 7 imorse eftersom jag skulle på möte kl 9 inne i Södertälje. 

Efter mötet gick jag förbi Nathalie och snackade lite skit, gick en sväng på stan och sen vidare upp till västergård för att förlänga ögonfransarna. Fick det i julklapp av mamma så idag var det dags. Jag gjorde mina hos en tjej som heter Lina. Hon är elev och super-duktig och trevlig. Cirka 2 timmar tog det sammanlagt och jag råkade visst slumra till en liten stund när jag låg där. Resultatet blev över förväntan och jag är gaaaaalet nöjd! Nu är jag hooked och måste ju underhålla dom här var 3e vecka nu. :p 



Nu behöver man inte hålla på och sminka sig massa på morgonen utan man ser rätt pigg & fräsch ut ändå. Båda bilderna är helt naturella! :D Ingen mascara alls. :) Nöjd chey!

Peace.
Kommentera inlägget här: