Alexandra Törnqvist

Vill du inte höra mina åsikter, Vänligen ge fan i att läsa!

2012....

Kategori: Allmänt

Året då jorden går under? Året då allt går som man tänkt sej..? Det visar sej.
Lägenhetsökningarna går framåt. Har kollat på 2 lägenheter nu. Eller jag kollade på en jag inte fick och syrra kollade på en i måndags som jag tackade ja till. Nu håller vi tummarna! I mitt huvuvd har jag redan flyttat. Är less på Trosa. Snuten är här stup i kvarten, det är ett jävla liv på ungarna i trappen. Nej, usch! Jag vill bort!  Spenderar så lite tid som möljigt hemma. Trivs inte här längre. Har som sagt redan flyttat i huvet. Söker mej till folk i tälje som jag umgåts med förut. Men vill absolut inte förlora mina vänner här "hemma". Dom finns alltid där för mej och jag litar på dom till 100% när det gäller allt! <3
Året började inte speciellt bra. Låg på sjukan natten mellan onsdga och torsdag pga extremhuvudvärk, svimning och panikångest. Suck! Tog massa blodprov, gjorde hjärnröngten och ryggmärgsprov. Det visade ingenting  på nåt av proven. Jag är frisk. För lite mat, för lite sömn och för mycke jobba antagligen. Och tydligen lider jag av en ätströrning enligt folk. Jag har en konstig relation till mat. Att äta ingår liksom inte i mina rutiner. Det är jobbigt, kräver tid, planering och pengar. Och om jag äter gör jag det helst på resturang så jag slipper göra nåt själv. Bara beställa, tugga och svälja. Lättast så!  Jag låter lat, och det är jag..
Ska ta tag i hemmet nu och städa och fixa. Har inte varit hemma så mycke senaste tiden så mina blommor e stendöda och dammigt har det blivit också. Så over and out...!
Tjing!
Kommentera inlägget här: