Alexandra Törnqvist

Vill du inte höra mina åsikter, Vänligen ge fan i att läsa!

Så mycket man vill göra..

Kategori: Allmänt

Som vanligt sitter jag och letar tatueringar. :p Har 6 st jag vill göra nu! 2 texter, svalor, en lilja, en tjej och ett porträtt på Bella! :) Så jag tänkte nog börja med dom små. :) Texterna är nåt som jag funderat länge på och jag älskar betydelsen. Nu är det bara placeringen. Den ena är klar. Den hamnar på vänster underarm, insidan såklart! sen 5 svalor som står för min familj. En för varje familjemedlem. Så 2 lite större för mamma och pappa och 3 mindre för oss syskon.



Porträttet på Bella har jag funderat på länge men vart ska man sätta det? Tror iaf att jag vet vilken bild jag ska ta.


Jag tror den här och bara på ansiktet. :)

Nej, nu ska jag leta vidare... :p Och fundera på hur man ska ha råd med alla också.. Det är ju inte gratis direkt! :)


P&K
Kommentera inlägget här: