Alexandra Törnqvist

Vill du inte höra mina åsikter, Vänligen ge fan i att läsa!

Fullspäckad dag imorgon!

Kategori: Allmänt

Vaknade imorse dyngförskyld. Sådär lagom innan kryssningen. :( Men ehinagard och berrocca ska nog få mej på fötterna igen. Idag har det varit en lugn dag, va och drack kaffe hos Petra vid lunch och sen vid 13 hade jag tid hos Amanda igen. Skulle göra nån jättebra kur på mitt hår och tvätta och föna det. Det är vardagslyx att gå till frisören och få håret tvättatoch fönat. Det gjorde jag ju ofta förut. :D


Idag och imorgon kommer det va fullt upp. Ikväll måste jag packa allt jag behöver för kryssningen och imorgon ringer klockan runt 8. Måste till Skolkontoret på morgonen och lämna in mina betyg och skriva ut min ansökan till Komvux. Jag ska ju som sagt börja plugga. Eller jag ska plugga upp mina IG änmnen från gymnasiet. Så jag börjar med Svenska A, på distans. Så jag måste dit imorgon. Och kl 10 måste jag vara i Järna för då börjar jag jobba. Ska jobba extra imorgon på Hem Ljuva Hem. Underbart! Jag älskar ju det stället. det blir andra gången jag jobbar där och jag hoppas det blir fler. Sen när jag slutar kl 18 så hämtar mamma och Stefan mej och vi åker direkt till terminalen. :D 19:30 går ju båten så det blir kanon! :D



Sen måste jag bara skriva att jag e rätt nöjd med livet just nu. Får finbesök på Onsdag och jag längtar redan gaaalet mycket! :) Underbart!

Nej, packa va det ja...

P&K
Kommentera inlägget här: