Alexandra Törnqvist

Vill du inte höra mina åsikter, Vänligen ge fan i att läsa!

Baby, you light up my day like nobody else!

Kategori: Allmänt

Japp, jag e glad. Liver leker och är förjävla bra för tillfället. Det va nog länge sen det kändes så här! Kanske för att man ska umgås med folk som hjälper, inte stjälper den? Kanske det misstaget jag gjort? Men nu blickar vi framåt och tar en dag i taget. Det blir bäst så. Inga förhoppningar så blir det bra!

Jobbhelgen e passerad och det va lugnt. I lördags slutade jag 19 och då bar det av hemåt för lite halloween firande. Övriga städer firade förra helgen men vi i Trosa är ju lite efterblivna så vi firade den som va. :D Och såklart skulle vi klä ut oss. Och nödlösningen blev det här:


3 jätte bebisar och Robin va typ rånare eller nåt, vettefan!

Gissa om folk glodde på oss när vi klampar in på Fyren med sparkdräkt och napp. :D Men kul hade vi och det blev tidig hemgång eftersom jag jobbade på söndagen!

Nej, nu ska jag sluta och hoppa i säng. Sista rycket på jobbet imorn, slutar 15 och sen är det bara HRL kurs på onsdag mellan 13-16.

Tjineling!

 

Kommentera inlägget här: