Alexandra Törnqvist

Vill du inte höra mina åsikter, Vänligen ge fan i att läsa!

Yttligare en helg är över..

Kategori: Allmänt

Japp, i fredags klockan 18 tog jag äntligen helg, 150 timmar och 12 dagar senare. Åkte hem och slänge av lite saker, plockade upp Tess och sen bar det av hem till Alex. Han hade varit hundvakt hela dagen till Bubs medans jag jobbade. Tack som fan! :) Vi drack vin, öl och snackade massa skit. Vid halv 11 gick dom ner till sportbaren så jag gjorde dom sällskap och sen knatade jag hemåt. :) Däckade vid 23 och vaknade vid 05:30 på lördagen av att jag trodde mitt huvud skulle sprängas. =/ Hällde i mej massa vatten och 1 alvedon och sov sen till 12:45!! Haha, helt galet! Tror jag behövde ta igen lite sömn.
Igår skulle jag åkt till Gnesta men som vanligt vet killar inte hur man använder telefonen så jag blev kvar hos mamma till halv 12, och d begav jag mej hemåt. Hur svårt är det egentligen att svara när man ringer? Eller svara på ett sms? Same shit, different guy! Iofs så va det rätt skönt att vara nykter.
Idag ringde klockan 10 och dags att göra sej iordning och åka till Södertälje för att gå på Torekällbergets julmarknad. Mötte pappa, syrran, Oliver, Ulrika, Sofia, Daniel och deras lilla Ebba. Vi kollade på allt som fanns och fikade. Efteråt drog jag, syrran och Oliver ner på stan. Vi letade efter en mössa till Oliver, jag köpte ett puder, vi träffade tomten och sen vart det lunch. Nancy's har börjat med sushi! Yummie! Sen vart det hemgång. Nu har jag legat på soffan och glott på Awkward och städat lite. Funderar på att slänga i mej lite mat och sen hoppa i säng. :)
Imorgon & tisdag väntar jobb och direkt efter jobbet på tisdag beger jag mej till min underbara vän Hanna i Västerås! Vi ska äta mat, fika och snacka en massa skit! Har ju inte träffat henne på evigheter. det blir så sällan nu när man bor så långt ifrån varandra. Ska försöka byta bort min jobbhelg den 17 december också så jag kan åka dit och fira hennes födelsedag. Vi skulle tydligen bli 16 tjejer som ska käka middag och dricka lite. :) Vore skit mys! Ska kolla om någon vill byta med mej! :)
Nej, käk va det ja!
P&K
Kommentera inlägget här: