Alexandra Törnqvist

Vill du inte höra mina åsikter, Vänligen ge fan i att läsa!

En ny hobby!

Kategori: Allmänt

Har kommit på att jag inte har en enda hobby faktiskt. Så jag bestämde mej för att skaffa en. Att lära mej spela gitarr. Så jag sprang runt på jobbet för att fixa en gura, få den stämd och sen lära mej ackord. Tacka faan för google. Det finns verligen allt där. Så jag hittade iaf en riktigt bra sida med allt man behöver för att lära sej spela. Och så va det bara börja träna. Nu är det ackord som gäller och 2 intron till 2 låtar kan jag. Iofs bara på en sträng men endå. :) Nirvana - Polly & Deep Purple - Smoke on the water. Så nu har jag fåt låna Alex gitarr så jag kan plinka lite här hemma. Dock saknas det en sträng men jag ska träna på mina intron på 2 strängar istället för 1. Och lära mej använda plektrum. Fan det är skit kul men förbaskat svårt.. Men skam den som ger sej! I sommar ska jag kunna spela någorlunda iaf! :D
Så kära tomten, jag önskar mej också en gitarr! :) En sån här vore inte helt fel!


Och så e man långledig nu. Jag vettefan om jag gillar det. Har bara varit vaken i 1½ timme och är redan så sjuukt uttråkad och rastlös. =/ Börjar inte förs måndag kl 21. Har bytt med en kollega så hon jobbar måndag dag för mej och jag kommer in till natten. Så nu har jag ätit frukost. Ägg och bacon.. :p Mums! Och vad gör man nu? Ska ta fram snabeldraken en sväng lite senare.. och nu??
Jo jag tar nog med mej Douglas och drar ut i skogen så hon får springa lite..!
Tjing!
Kommentera inlägget här: